Nowoczesne formy reklamy to w ostatnim czasie bardzo popularny tren wśród przedsiębiorców. Kasetony reklamowe, bo to o nich będzie mowa w poniższym wpisie spotkać można praktycznie na każdym kroku. Gdzie nie sięgniemy wzrokiem, tam zobaczymy jedną z właśnie takich reklam. Decydują się na nie różne branże – zarówno te związane ze sferą zdrowia czy piękna, jak i te gastronomiczne, a nawet te motoryzacyjne. Na rynku dostępnych jest jednak co najmniej kilka rodzajów bądź typów kasetonów reklamowych – który w takim razie wybrać? Postaramy się podpowiedzieć Ci w tej kwestii! Określ swoje potrzeby i ruszaj do czytania tego wpisu.
Dla fanów wysokiej jakości wykonania
Jeśli priorytetem w kwestii wyboru kasetonu reklamowego jest jego wspaniała jakość wykonania oraz niezrównana trwałość, to najlepszym wyborem dla Ciebie może być reklama wykonana z dibondu. Pod warunkiem oczywiście, że zlecimy wykonanie kasetonu profesjonalnej firmie, możemy liczyć na piękną reklamę z estetycznym oświetleniem LED. To rozwiązanie spodoba się także osobom lubiącym oszczędności – ten typ podświetlenia w szyldzie generuje bowiem stosunkowo niskie koszty energetyczne, a przy tym prezentuje się naprawdę elegancko i nowocześnie. W tym typie oświetlanego szyldu jest jednak pewne ograniczenie – podświetlić można na nim jedynie wycięte wcześniej znaki bądź drobne grafiki. Problem nie będzie Cię dotyczył, jeśli nazwa bądź logo Twojej firmy jest małe i bardzo nieskomplikowane.
Aluminium do zadań specjalnych
Potrzebujesz kasetonu reklamowego, który sprawdzi się w przypadku nazw bądź grafik z dużą ilością szczegółów? Mamy dla Ciebie rozwiązanie wręcz idealne! Jest nim oczywiście szyld wykonany w ramie aluminiowej. Ten typ szyldu oferuje praktycznie nieograniczone rozwiązania w kwestii podświetlenia, co daje duże pole do popisu. W tym przypadku oświetlenie dotyczy bowiem całego lica szyldu. Innym plusem właśnie takich szyldów jest ich cena – stosunkowo niska w porównaniu do tego, jaki efekt możemy uzyskać. Szyldy z aluminium i podświetleniem LED polecane są więc firmom o nieco ograniczonym budżecie.